22 بهمن

یادتونه گفته بودم: هنوز هم مرگ بر آمریکا؟

این فایل رو با دقت گوش کنید. (البته پیشنیازهایی داره، ولی دقت شما و احتمالا گفتگو می تونه تا حدودی نبودِ پیشنیازها رو جبران کنه.)


موضوعاتِ مرتبط:
سلام.
مگه حمله ای شده که شما دفاع کنید؟
یاد افسران و شما افتادم. حس کردم هیچ کدوم عوض نشدید.

سلام.

منظورم از دفاع، دفاع در مقابل حمله نبود.
-------------
اولا به خاطر توجه و لطفتون ممنونم.
-------------
ثانیا،
وقتی که کامنت رو خوندم، چند لحظه ای فکر کردم تا یادم بیاد که قبلا "چطوری بودم؟" که الان تغییر نکرده ام.
به نظرم آمد توی صحبتی که اون موقع ها داشتیم، نتیجه گرفتیم که من اینطوری بودم: 
خوب حرف نمی زدم، طوری حرف می زدم که بیشتر از هدایت و فهم، درگیری به وجود میاورد، در حالی که می شد طوری حرف زد که باعث تفاهم بیشتری باشه.
بعد به ذهنم رسید توضیحاتی درباره ی این عدم تغییر بدم:
یکی از تغییرات این بوده که دیگه توی هیچ شبکه ی اجتماعی ای نیستم، در واقع دیگه توی فضاهایی که دعوا به وجود میاد حرفی نمی زنم، احتمالا اگه روزی بخوام به چنین فضایی پا بذارم خیلی بهتر از گذشته حرف خواهم زد، هرچند نیاز به تمرین دارم همچنان.
شاید بگید خب توی وبلاگت هم داری همین جوری می نویسی:
یه دلیلش اینه که مخاطبم دقیقا مشخص نیست. یعنی مثلا برای آدم های مذهبی نمی نویسم تا نوشته هام متناسب با اونا باشه. همین چند روز پیش توی همین وبلاگ نوشتم که مخاطب هام توی مِه هستن، نمی دونم با کی طرفم که نوشته هام برای اون باشه.
در واقع اینجا همون طوری که فکر می کنم می نویسم، و زیاد دغدغه ی خونده شدن و حتی فهمیده شدن رو ندارم. (هرچند فکر می کنم یه نفر با یه فکر دقیق و شفاف می تونه بفهمشون، همون طور که محمدرضا دوربین می فهمشون، همون طور که شما توی افسران می فهمیدید.) 
این درباره ی سیاه بودن!
و اما بچه بودنم:
طبیعتا یه بخشی از بچه بودنِ هر آدمی (بچه بودن نسبیه)، اجتناب ناپذیره، مخصوصا وقتی خودمون رو جای اون آدم بذاریم تا حدودی بهش حق می دیم که نتونه به راحتی بزرگ بشه.
البته یه بخشیش هم دستِ خودِ آدمه، که سعی می کنم بچه نمونم. (البته به حرف نیست، و صداقتم درباره ی "سعی کردن" رو جهنم نرفتن یا رفتنم مشخص می کنه.)
--------------------
باز هم ممنون که یادی از ما کردید.

روحیه بچگانه داشتن همیشه بد نیست.
خواهش می کنم.
موفق باشید.

ولی همیشه روحیه ی بچگانه داشتن بده!

(چه جمله ی زیبایی شد!)

چرا؟
بعضی روحیات بچه ها دوست داشتنیه.

اگه خصوصیات بچگانه ی من نامطلوب نیست که چه بهتر، اون بخش از نوشته رو نادیده بگیرید.

(البته خودم خصوصیات بچگانه ی نامطلوبی در خودم سراغ دارم)
فقط طوری گفتید تغییر نکرده ام که انگار ازم مایوس شدید! و من اون توضیحات رو برای همین نوشتم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">