همین که حواست بهم هست خوبه، همین خوبه که تو منو دوست داری.

به چند دلیل بهنام صفوی رو دوست دارم؛

اول به خاطر ملودی هاش، دوم به خاطر شعرهاش،

سوم به خاطر این که صداش شبیه رضا صادقیه،

و چهارم به خاطر این که چهره ش شبیه علی خوشرو* هست.

به همین دلایله که از دیشب تا حالا شاید 20 بار این آهنگش** رو گوش کرده ام.

-----------------------------

* یکی که دوستش دارم.

** خدا، از آلبوم معجزه.

دیشب شاید اولین باری بود که می شنیدمش؛

صبح اشکمو در آورد.

امروز اگه پول می داشتم، آلبومش رو می خریدم، در روزهای آینده خواهم خرید.

کلی فکر کردم درباره ی این که آپلودش کنم یا نه، در آخر به این نتیجه رسیدم که اشکال نداره. (البته آپلودش برای من اشکال نداره، درباره ی دانلودِ شما نظری ندارم.)


موضوعاتِ مرتبط:
اهنگ بیتاب از البوم بزرگ هم خوبه
حتی حدس هم نمی زدم ک اهنگ گوش کنید

دانلود خواهم کرد.

!! حدس زدنت خیلی ضعیفه پس!
---------------------
بعدا اضافه شد:
فکر کردم از محسن چاوشی آهنگ پیشنهاد کردی، با این حال دانلودش کردم، به زور سه دقیقه اش رو گوش دادم. برای من جذاب نبود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">