سه تا لینک دیگه از یک وبلاگ

گفته بودم که چیزای شگفت انگیزی که توی وب می بینم رو به اشتراک نمی ذارم، 

ولی این یکی فرق می کنه،

شاید یادتون باشه که یه زمانی درباره ی پیری نوشته بودم (احتمالا توی وبلاگ قبلیم بود که همه چیزش از دسترسم خارج شد)، و در اون نوشته به وبلاگ خوبِ خرس لینک داده بودم، به نوشته ای به نامِ "پوست اندازی در بیمارستان بهبهانی". (الان دوباره اون نوشته رو برای خودم سیو کردم تا دوباره بخونمش، یادمه اون موقع که خوندمش خیلی روم تاثیر گذاشت.)

این دفعه می خوام از همون وبلاگ سه تا نوشته ی دیگه رو بهتون پیشنهاد کنم، نوشته هایی درباره ی مرگِ مادر.

این نوشته ها رو اولین بار توی گوگل پلاسِ zeno دیدم. (اینجا؛ لطفا توضیحات خودِ zeno رو بخونید*، و مخصوصا به جمله ی آخرش عمل کنید: آنها را متمرکز و ترجیحا در خلوت بخوانید.)

این هم اون سه تا نوشته ای که من براتون انتخاب کرده ام: (zeno توی گوگل پلاسش شش نوشته رو انتخاب کرده)

به ترتیب:

شنا در آب سرد

در مورد ناتوانی

پارسیفال

-----------------------------------

* راستش من هم سرِ نوشته ی اولش اشکم در آمد.


موضوعاتِ مرتبط:
اره اینا رو منم تو پلاس دیدم
یه جاهاییش واقعا خوب بود!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">