ست گادین را دوست دارم

نمی خواهم ذره ای اعتبار برای این نئاندرتال قائل شوم، ولی به نظر می رسد او تمام کتاب های مرا خوانده است!

"ست گادین"درباره ی دونالد ترامپ.

با خودم فکر می کردم که چطور ترامپ رئیس جمهور شد. ترامپی که همه باهاش مخالف حتی باهاش مخالفت هم نمی کردن، بیشتر بهش می خندیدن. (البته من اصلا اصلا توی فضا نبودم، ولی دورادور چیزهایی که می خوندم و می شنیدم همه بر ضد ترامپ بود.)

که یادِ جمله ی بالا افتادم. جمله ای که شاید شش ماه پیش خونده بودم.

ارادت خیلی زیادی به ست گادین داشتم، کمی بیشتر شد.

برچسب این نوشته رو نگاه کنید،

در آینده بیشتر درباره ی این اعجوبه خواهم نوشت.


موضوعاتِ مرتبط:
روحانی هم همینجوری رئیس جمهور شد
تا چند روز قبل از انتخابات جک و مسخره بازی بود که یارو کلید در اورده فک کرده اینجا مهدکودکه و مسخره بازیش گرفته و ...
یهو صرف چند روز اخر اومد تو چشم و بعدم رئیس جمهور شد
ترامپم همینجوری بوده انگار

نه بابا، روحانی اینطوری نبود، هرچند با اختلاف کم برنده شد.

همه باهاش مخالف نبودن.
رسانه ها باهاش مخالف بودن.
رسانه ها این قدرتو دارن خودشونو به جای همه جا بزنن.
واقعا از این نظر پیروزی ترامپ امیدوار کننده است.

اوهوم.

این نوشته تقریبا برای همین نوشته شده، گویا با کتاب های ست گادین می شه رسانه ها رو شکست داد. 
(البته متوجهم که تو از جهت دیگه ای امیدواری، که من به این جهت تا حالا فکر نکرده بودم.)

منتظر اتفاقات خوب ۲۴ آبان ۹۵ , ۰۷:۵۰
تا چه پیش آید از این پس!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">