دارم می‌رم کربلا :)

گنبد حرم امام حسین

 

۱.

ان شاء الله سه‌شنبه صبح عازم هستیم.

شاید فردا صبح یه سر به اینجا بزنم، و احتمالا تا دو هفته‌ی دیگه اینترنت نیام.

 

۲.

دو سال پیش این پست رو نوشتم. (دو سال پیش برای اولین بار عزم کردم که برم کربلا، ولی عزمم کوچولو بود و ضعیف.)

توی چند سال اخیر یه چیزی رو یاد گرفته‌ام، این‌که رسیدن به خواسته‌ها اولا قطعی نیست و ثانیا نیاز به زمان داره، تنها کاری که می‌تونیم بکنیم اینه که بذرها رو در زمان و مکان مناسب بکاریم، و تا جایی که می‌تونیم ازش مراقبت کنیم، جوونه زدن و رشد کردن و میوه دادنش با خداست.

این موضوع رو توی چند زمینه تجربه کرده‌ام، و این یکی از مهم‌ترین درس‌هاییه که ادریس ۲۰ ساله نمی‌دونست و ادریس ۲۶ ساله می‌دونه.

اگه برگشتم بیشتر درباره‌ش خواهم نوشت.

 

۳.

دیشب پیش امام رضا، از خدا برای مخاطب‌های این وبلاگ طلب خیر کردم.

ان‌شاءالله پیش امام علی و امام حسین هم همین خواسته رو از خدا خواهم داشت.*

شما هم برای من دعا کنید.

------------------

* پیش این بزرگان بودن چه لذتی داره! :)‌ خدا رو شکر.


موضوعاتِ مرتبط:
سلام دوست عزیز خیلی خوشحال شدم از اینکه تشریف می بری کربلا و واقعا التماس دعا داریم.
امیدوارم که به سلامت بری و برگردی. 

سلام. 

خیلی ممنون. :)

سلام علیکم
ان شاء الله بتوانید حداکثر بهره را ببرید! دعاگوییم.
محتاج دعایتان هستیم.

سلام.

متشکرم.

سجاد سلیمانی ۰۳ آبان ۹۶ , ۱۸:۱۴
خوشا بحالت عزیزم، التماس دعا


سجاد جان برای همه‌ی متممی‌ها دعا کردم و به یادشون بودم اونجا.

سلام کربلایی
اقا رفتی کربلا ما رو هم یاد کن
ارادت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">