بسم الله الرحمن الرحیم

همه چی از وقتی شروع شد که به استکبار اعتماد کردم و رفتم توی یه هاستینگ رایگانِ انگلیسی وبلاگم رو ساختم، چند روزی اینترنت نیامده بودم که دو تا ایمیل اخطار بهم داده بود و بعدش وبلاگم رو از دسترس خارج کرد، و نه تنها این کارو کرد، بلکه الان برای دسترسی به فضای مدیریت هاستم هم باید مقدار معتنا به ی پول بهشون بدم!! این هم از عواقب اعتماد به استکبار!

البته به خاطر عللی که توی پستِ اول وبلاگ قبلی گفته بودم، احتمالا این پول رو بهشون ندم. این که آرشیو داشتن زیاد مهم نیست و من اینجا نیستم که چیزی به حرف های گفته شده اضافه کنم و هر کسی به هر حرفی نیاز داشته باشه بهترش رو دیگران گفته اند و لازم نیست وبلاگ من رو بخونه ...

همین طور در حال حاضر جنبه ی ارتباطیِ وبلاگ برام بیشتر شده و اهمیت نوشته هام برام کمتره، و اکثر خواننده های یه وبلاگ پست های آخرش رو می خونن، نه آرشیوش رو.

پس سعی می کنم با این حرف ها خودم رو دلداری بدم و نوشتم توی سیستم وبلاگ دهی بیان رو شروع کنم.

بسم الله الرحمن الرحیم. :)

------------------------------

هرچند آرشیوهای قبل ترم، روی بلاگفا و میهن بلاگ (edrism.blogfa.com و edrism.mihanblog.com) هنوز هستن، که باید یه فکری هم برای اونا بکنم.


موضوعاتِ مرتبط:
عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد
خیلی خوب شد اومدی تو وبلاگ وطنی
منم قبلا یه هاست داشتم که از قضا ایرانی بود با آدرس fagig.com و متأسفانه بعد از چند ماه کلاً down شد و هیچ نشونه ای نداشت و حتی بحث پرداخت وجه هم نبود...
مثلا سه تا domain داشتیم که یکیش وبسایت جوملا بود و آثار نادر طالب زاده بود
به خشکی شانس
نتیجه اخلاقی اینکه: هر هاستی میگیریم حتماً آدرس و تلفن و اعتبارش ور نگاه کنیم

سلام.

:)
حاجی شماره جدیدمو برات فرستادم، ولی بهم پیامک ندادی، بده دیگه.

:)
مگه هر چی مینویسی جای دیگه ای ذخیره نمیکنی؟
خودتو دلداری نده. هر چی فریاد داری بر سر استکبار بکش!!

سلام.

نه، یه سری نوشته هست برای خودمه، یه سری نوشته هست برای وبلاگ، اونای وبلاگ رو جای دیگه ذخیره نمی کنم.
آورین!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">