شش-پنجاه

قُلْ لا أَقُولُ لَکُمْ عِنْدی خَزائِنُ اللهِ وَ لا أَعْلَمُ الْغَیْبَ وَ لا أَقُولُ لَکُمْ إِنِّی مَلَکٌ إِنْ أَتَّبِعُ إِلّا ما یُوحى إِلَیَّ قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الْأَعْمى وَ الْبَصیرُ أَ فَلا تَتَفَکَّرُونَ.

بگو به شما نمی گویم خزائن خدا نزد من است، و من غیب نمی دانم، و به شما نمی گویم فرشته ای هستم. بلکه تنها از چیزی که به من وحی شده پیروی می کنم. بگو آیا کور و بینا برابرند؟ آیا نمی اندیشید؟


موضوعاتِ مرتبط:
متوجه شدم از متممی ها هستید
زیباو روان هم مینویسید
تبریک میگم و با اجازه پیگیرتون هستم

عزیزی. :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">