یه معما!

این یه عکسِ یهویی از صفحه ی دسکتاپِ منه، ازش چه چیزایی می فهمید؟ وقتی تعداد کامنت ها به 15 رسید جوابشو می گم. (هرچند احتمالا زیاد طول بکشه!! :) )

-------------------------------

دیروز دوباره به خاطر مشکلات سخت افزاری نتونستم پست بذارم.

قالب عوض شده، هم فونت بزرگ تری داره، هم شادتره! و از همه مهم تر بر خلاف قالبِ قبلی توی موبایل ها بهتر نمایش داده می شه و دیگه برای خوندنش با موبایل مشکلی نخواهید داشت.


موضوعاتِ مرتبط:
محمدرضا ... ۲۴ دی ۹۴ , ۱۹:۵۹
سلام
تصویر کوچکه و کیفیتش هم پایینه

سلام.

اگه بزرگ بود که معما نبود!!

طاها میرویسی ۲۵ دی ۹۴ , ۱۴:۳۶
قالبت چه اشناست!!!(ماله منه)

مال توئه؟ تو ساختی؟ :|

نشان دهنده آینه که خیلی مطلب میخونید

آفرین! این یه بخشی از جوابه. :)

مهدیار محمدی ۲۶ دی ۹۴ , ۱۱:۲۴
سلام.

مطابق مشاهدات من :
-ویندوز که هفته ،
-آفیس که نسخه 2007 هست.
=» تا اینجا که نسخه های 9 ساله پیشه .
- Rar هم که فکر کنم نصب نیست ، چون پیش فرض فایل های فشرده ویندوز اکپلورر هست.
- از نوار وضعیت میشه فهمید که 95 درصد سیستم شما از نوع لپتاپ هست
- نرم افزار KMplayer هم فعال هست.
- بعد دیگه میشه فهمید حداقل دو زبان صفحه کلید نصب شده و الان روی English تنظیم هست.
- از آیکون های داخل صفحه دسکتاپ هم میشه متوجه شد که صفحات وب به همراه اجزاءشان روی سیستم شما ذخیره شده.
- یک فایل هست که دارای پسوند شناخته توسط ویندوز شده نیست.
- هفت هشت تا عکس هم هست که کیفیت پایینه خوب نمیشه تشخیص داد.
- مرورگر مورد علاقه و پیشفرض شما گوگل کروم هست که من ازش خوشم نمیاد :)
- یک فایل هم هست که به دلیل اینکه غلظت (Opacity) پایینی داره احتمالاً در آستانه Cut شدن است و یا Hidden شده و چون پیش فرض تنظیم شده فایل Hidden رو نشون بده داره نشون میده.

دیگه اگر چیزی جاموند عفو کنید ، البته یکی دو سه مورد رو فقط ندیده بودم تاحالا ، یکی اش که نرم افزار فارسی هست که به نوار وضعیت ضمیمه (Pin) هم شده.

سلام! 

آقا به این می گن کامنت، اصلا از حجمش معلومه که فکر کرده!
ویندوز هفته.
آفیس هم 2007ه.
حسِ بابابزرگا بهم دست داد!! 
این خط رو نفهمیدم. ولی رَر نصب نیست، چون لازم نیست، فایلای زیپ رو می تونم باز کنم.
آره لپ تاپه.
کا ام پلیر رو از کجا فهمیدید، یعنی چی فعاله؟ یعنی نصبه؟ (کم کم دارم می ترسم! الان می بینی همه ی رازهای زندگیمو می گه در ادامه!)
حداقل دو زبانی که گفتی خوب بود، آفرین. خوشم اومد.
چرا خوشت نمیاد؟ خوبه که!

نه بابا، خیلی عالی بود، اصلا اگه بیننده ها بیشتر بودن یه جایزه می ذاشتم و احتمالا شما برنده می شدیدش!
اون نرم افزار گنجور هست. و نشون می ده که اهل شعر و شاعری هم هستم! (در واقع چند وقتیه که شده ام)
فقط چرا سایت شما اینطوریه؟ نمی تونم ببینمش، سبزه فقط.

سلام

نشون میده بچه بدی هستی و از فیلتر شکن استفاده میکنی! :)
ظاهرا این روزا سرت شلوغه وقت نداری فابلارو مرتب کنی!.

الان یه لجظه این فکر شیطانی به سرم زد که 15 تا کامنت خودم تنهایی بدم!  اما سرکوبش کردم

سلام.

خط اول درسته، ولی می بینیم که فیلتر شکن موقتا غیر فعاله!! و می شه حدس زد در بیشترِ اوقات غیر فعاله و این یعنی بچه ی بدی نیستم، سیاست ها منو به اینجا کشونده :|
خط دومت اشتباهه، بی نظمم! یعنی توی این زمینه نظم رو مهم نمی دونم.
یه جوابِ مشخص نداره این پست، چیزهای مختلفی هست که ازش می شه فهمید!! ولی یه چی هست که هیچ کس نمی تونه بفهمه، مگر این که خودم بگم!! به همین خاطره که باید به 15 تا برسه :)

مهدیار محمدی ۲۸ دی ۹۴ , ۱۱:۴۶
سلام (مجدد)،
:) ، دیگه این ها از بابت علاقه ای هست که به دانش کامپیوتر دارم مخصصوصاً ویندوز و مشتقاتش و تجربه ای که دارم ، تازه من هنوز بچه هستم ، امثال تازه دیپلم می گیرم ، هنوز دانشگاه نرفتم.
- - -

" ... حسِ بابابزرگا بهم دست داد!! "
»   دیگه خوب سیستم به روز رسانی نشده دیگه ، نرم افزار هایش قدیمیه .
- - -

"این خط رو نفهمیدم. ولی رَر نصب نیست، چون لازم نیست، فایلای زیپ رو می تونم باز کنم."
»   همون دیگه ، اگر Win Rar نصب نباشه یا نرم افزار های مشابه آن ، شرکت مایکروسافت در سیستم عامل ویندوز یک برنامه جامعی قرار داده که توانایی بازکردن فایل های فشرده را دارد به نام Windows Explorer ، که پیش فرض روی همه نسخه های ویندوز نصب هست و قادر به Uninstall و یا Install آن نیستید ، اگر می خواهید بدونید منظورم چیه کلید ترکیبی Win + E را بگیرید و نتیجه را مشاهده کنید ، همینه منظورم ، این خودش یک نرم افزاره.
- - -

" کا ام پلیر رو از کجا فهمیدید "
   »   دیگه دیگه ما این کاره ایم. (اگر دقت کنید گوشه سمت راست نوار وضعیت که پایینه نماد KM Player بوده ، خیلی کم رنگ)
- - -

"چرا خوشت نمیاد؟ خوبه که!"
»   نه خوب نیست ، اولاً اینکه مال گوگل هست و صد در صد سیستم جاسوسی ، و دوم اینکه گوگل این کاره نیست ، گوگل فقط در زمینه جستجوگرش خوبه و نقشه اش (که البته شانس آورد و گرنا مایکروسافت GooGle Map رو از دور خارج میکرد قبل از اینکه گوگل فکر ساختش را بکند ، مایکروسافت اگر می توانست پروژه اش را عملی کند از سیستم مایکروسافتش الان استفاده میکردیم) ، بعد اینکه تا Firefox هست که Google Chrome نمیتونه باهاش رقابت کنه.
- - -

"فقط چرا سایت شما اینطوریه؟ نمی تونم ببینمش، سبزه فقط."
» ماله دوستمه چون :)) ، وقت ندارم قالبش رو درست کنم مطالبش رو به اینجا منتقل کردم بازم خیلی قالبش داغون هست ، http://web.beest7.com
- - -

+ سیستم شما دارای خطا می باشد به آدرس زیر بروید تا مشاهده کنید :
« Control Panel\System and Security\Action Center »
در همون نوار آدرس ویندوز اکسپلورر بنویسید وارد میشه.

+ نوار وضعیت سیستم شما Unlock است .

+ زمان گرفته شدن این عکس ، بعد از ظهر بوده ، به علاوه تقویم شما فارسی(فارسی که نمیشه گفت ، عربی ، در ویندوز 10 ولی فارسی هست کاملاً ) هست .

+ پس زمینه س فرض ویندوز هست

+ سطل زباله احتمالاً خالی است (اگر دستکاری نشده باشد)

+ یه چیزی بود نفهمیدم چرا! ، در وسط سمت چپ صفحه یک حالت نقطه چین داره نمی دونم چیه ؟
در ویندوز XP اگر بود میشد احتمال داد یک خطای سیستم عامل است ولی در ویندوز Se7en نمیدونم.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
شناسه من در افسران » Mahdiyar12 و در تلگرام » @Mahdiyar_Mohammadi

سلام.

آفریـــن!
سمت راست و پایین، کا ام پلیر نیست که!
درباره ی جاسوسی: خودِ ویندوز هم می تونه برای جاسوسی استفاده بشه. 
من کروم رو سریع تر از فایرفاکس یافتم!

:)
یکم عمیق تر هم می شه نگاه کرد، مثلا گفتم از گنجور می شه اینو فهمید که اهل شعر و شاعری هستم، یا حداقل دوست دارم باشم، از این جور دریافت ها چی؟ می تونی داشته باشی؟

من زیاد از کامپیوتر سر در نمیارم اما یه چیزی تو اصلا my computer نداری؟؟

سلام.
توی دسکتاپ نه.

دانلود زیاد می کنی ؟ 
اکثرش فایل صوتیه ام پی تری :دی 
عجب سوتی دادم گوگل کروم رو مدیا پلیر دیدم ((((:  

:))

آقای خوش فکر ۱۱ مرداد ۹۵ , ۰۰:۵۶
"مثلا گفتم از گنجور میشه اینو فهمید که اهل شعر و شاعری هستم ، یا حداقل دوست دارم باشم ، از اینجور دریافت ها چی ؟ میتونی داشته باشی ؟"
چی ؟ عاشق شدی ؟!

:)

ازین کامنتا نذار، خانمم اینجا رو می خونه! :|

پانزدهمی:)
عکس خودتم هست.
واقعا چرا باید عکست رو صفحه باشه؟ تازه جایی ثبت نام کردی که عکس میخاسته؟ اما عکسش ازون نوعی نیست که برا ثبت نام جایی بدی! اها همینه که این جا گذاشتی!
سطل آشغال هم خالیه! ینی اهل shift delete هستی. همه پل های پشت سر رو خراب میکنی؟ (شایدم از اخرین باری که لپ تاب رو مرتب کردی دیگه هیچ چیو پاک نکردی! بعید به نظر میاد)

:)

شیفت دیلیتو خوب اومدی.
تو شیفت دیلیت نمی کنی؟!

تنها نکته ای که به ذهنم میرسه اینه که خیلیییی بی حوصله ای که چنین دسکتاپی داری، یا پر مشغله..! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">