وبِ الان

این نوشته ی وبلاگ انگلیسیِ حسین درخشان به خاطر عکسش جذبم کرد، و به این خاطر که دغدغه های خوبی درباره ی وبِ موجود مطرح کرده بود خونده شد. دغدغه هایی که بارها توی وبلاگهایی که داشته ام درباره اش نوشته ام. با این که حسین درخشان توی این نوشته می گه که به خاطر 6 سال زندان بودنش حسِ اصحاب کهف رو توی فضای وب داره، ولی من که توی سال های اخیر اتفاقاتِ فضای وب رو می دیدم هم چنین حسی رو تجربه می کنم، هرچند فعلا تصمیمی برای ورود به شبکه های اجتماعی ندارم (بعد از خروجی که یکی دو سال پیش داشتم).

عکس، من رو یادِ تعبیرِ محمدرضا شعبانعلی از استریم (جریانِ محتوا) انداخت؛ فاضلابِ محتوا.

امروز یا دیروز بود که چند لحظه به جوون ها و نوجوون هایی که با این فاضلابِ محتوا تغذیه می شن، و بلایی که به سرِ مغز و محتوای مغزشون میاد فکر کردم.

باید بیشتر درباره اش فکر کنم.

-------------------------

این نوشته یک جور لینکِ خشک و خالی بود، که از خشک و خالی بودن درش آوردم، وگرنه لینک رو فراموش نکنید.


موضوعاتِ مرتبط:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">