ظهور سیاره‌ی میمون‌ها

همه‌ چی از اون شبی شروع شد که داشتم یوتیوب‌گردی می‌کردم و با تریلر فیلم جدید سیاره‌ی میمون‌ها مواجه شدم (جنگ برای سیاره‌ی میمون‌ها ۲۰۱۷). 

اسم فیلم‌های سیاره‌ی میمون‌ها به گوشم خورده بود ولی اطلاع خاصی ازشون نداشتم. با دیدن اون تریلر هم عاشق اون فیلم شدم، و هم عاشق شخصیت رهبر میمون‌ها، سزار. به محمدرضا دوربین توصیه می‌کنم حتما این تریلر رو تماشا کنه، مطمئنم دوستش خواهد داشت.

تصمیم گرفتم این سری فیلم‌ها رو ببینم.

۲ ماه از آخرین باری که فیلم دیده بودم می‌گذشت (مریخی، به محمدرضا دوربین توصیه می‌کنم اگه تا حالا ندیدتش از این به بعد هم نبیندش، مطمئنم دوستش نخواهد داشت.)،

به همین خاطر سه‌تا فیلم دانلود کردم:

سیاره‌ی میمون‌ها (۱۹۶۸)

ظهور سیاره‌ی میمون‌ها (۲۰۱۱)

و طلوع سیاره‌ی میمون‌ها (۲۰۱۴)

(جنگ برای سیاره‌ی میمون‌ها هنوز اکران نشده).

اولی خیلی کلاسیک بود، باید زیرنویسش رو دانلود می‌کردم، و احتمالا چندان برای خانمم جذاب نبود. گذاشتم بعدا نگاش کنم.

ولی دومی! دومی رو امشب دیدم. 

یکی از بهترین‌ فیلمایی بود که تا حالا دیده‌ام. تماشای این فیلم برای من تجربه‌ی خیلی لذت‌بخشی بود. هم از لحاظ میزان هیجان و جذابیت‌های سینمایی، و هم از نظر محتوایی.

فعلا حرف دیگه‌ای ندارم. و طبیعتا فقط می‌تونم دیدن فیلم رو به محمدرضا دوربین توصیه کنم! چون از بین خواننده‌های وبلاگ فقط همین آدم رو نسبتا خوب می‌شناسم.

ولی شاید بتونم دیدن این فیلم‌ها رو به کسایی که اندک‌ علاقه‌ای به تاریخ انقلاب اسلامی ایران یا تاریخ صدر اسلام دارن، و ترجیحا نگاه مثبتی هم به این دو انقلاب دارن هم توصیه کنم.

_________________

راستی عکس این پوستر شبیه یه عکس از یه شخصیت سیاسی کشورمون نیست؟ :) (یکم فکر کنید ... راهنمایی)

خب آره، سزار به اون شخصیت هم شباهت‌هایی داره. 

 


موضوعاتِ مرتبط:
سلام
ممنون از معرفی فیلم.
انشالله موفق باشی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">