زوربا

دیروز و امروز دارم این کتاب رو می خونم، آخراشه.

-------------------------------

- می خواستم این چالش پایان با شکوه تری داشته باشه! ولی دیگه یهویی شد، ببخشید! :| (الان سه نفر بالای سرم هستن! خداحافظ)


موضوعاتِ مرتبط:
این 2 صفحش خیلی خوب بود 
اگه همش این طور باشه کتابه ارزشمندیه
آرمان‌شهر ۱۳ بهمن ۹۴ , ۱۶:۰۳
قشنگ بود.
چرا این کتاب رو انتخاب کردی برای خوندن؟
من وقت نمیذارم... .

سلام.

این کتاب یکی از 109 تا رمانی هست که رضا امیرخانی برای خوندن پیشنهاد کرده. روی این حساب انتخابش کردم.
لابد فکر می کنی که به دردت نمی خورن.
من مدت ها بود که رمان نخونده بودم، ولی توی یه هفته ی اخیر این کتاب و کتاب لبه ی تیغ رو خوندم، همین طور جنایت و مکافات رو هم شروع کردم. در واقع یه جور استراحتِ فکری.
بعضی از عللِ دیگه ای که به نظرم رمان خوندن رو توجیه می کنن:
تجربه ی زندگی ها و مکان ها و آدم هایی که معمولا باهاشون مواجه نشده ایم.
آشنا شدن با تفکراتی که با افکارِ ما فرق دارن و کمتر باهاشون مواجه می شیم، رمان خوندن مثلِ اینه که یه آدمِ باهوش با فکرِ متفاوت رو ملاقات کنی و باهاش به صحبت بشینی.
فضایِ فکریِ متفکرانِ جامعه رو هم به دست میاری، همون طور که با فیلم دیدن فضایِ فکریِ جوون های جامعه رو به دست میاری.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">