درباره‌ی «وحید ‌آنلاین»

تقریبا تنها کانالی که ازش مطلب به اشتراک می‌ذارم کانال وحید آنلاین هست.
می‌خواستم چندتا نکته‌ی کوچیک درباره‌ش بگم:
۱. من از کانال وحید آنلاین و خود وحید آنلاین متنفرم.
۲. بسیاری از پست‌های کانالش رو مصداق کلمه‌ی «مزخرف» می‌دونم. مثل تقریبا همه‌ی پست‌هایی که روز ۲۲ بهمن منتشر کرده بود.

۳.

۴. مورد شماره‌ی یک جدی هست، ولی عمیق نیست. اگه من از یه نفر عمیقا متنفر باشم، هرجا پیدا بکنمش می‌کشمش. و تعداد کسایی که چنین حسی بهشون دارم توی دنیا خیلی کم هستن.
۵. یه دلیل دیگه که مورد اول عمیق نیست، همین استفاده‌ از کانالش و به اشتراک گذاشتن مطالبشه. (اساسا اگه از میوه‌های یه درخت استفاده می‌کنید، و همزمان اون درختو از ریشه تا برگ لعنت می‌کنید یکم خنده‌دار هستید.)
۵/۵. می‌خواستم یکم غر بزنم درباره‌ی این که چرا باید این موضوع بدیهی رو همیشه توضیح داد که نقل مطلب از یه نفر به معنی تایید کامل اون فرد نیست، و حتی به معنای موافقت کامل با همون مطلب هم نیست. ولی بیخیال.
۶. تنها کانالی که همه‌ی مطالبش رو پیگیری می‌کنم همین وحید آنلاین هست. (من عضو هیچ کانالی نیستم، حتی وحید آنلاین)
۷. بعد از مدت‌ها اخبار نخوندن، چند وقتی هست که اخبار می‌خونم، کانال دیگه‌ای که بهتر از وحید آنلاین باشه نمی‌شناسم. به دو دلیل:
پشتکارش، این‌که از سال‌ها پیش به طور منظم داره پالایش اخبارو انجام می‌ده.
و آدم بودنش! (ولو آدمِ بد) بسیاری از کسایی که توی اینترنت می‌بینیم بیشتر شبیه روبات هستن. (به عکسی که به عنوان مورد سوم گذاشتم دقت کنید، وحید آنلاین ریتوئیتش کرده)
۷/۵. موقع خوندن وحید‌ آنلاین سعی می‌کنم کلی فیلتر جلوی مغزم بذارم، تا اون چیزی که می‌خوام واردش بشه.
۸. طبیعتا اگه کانالی به جامعیت و جذابیت وحید آنلاین می‌شناسید که فکر می‌کنید برای من مناسب‌تره حتما معرفیش کنید.


موضوعاتِ مرتبط:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">